poniedziałek, 30 stycznia 2017

Kartka Jubileuszowa:)

Dzisiaj mam dla was fioletowy zawrót głowy.
Kartkę na 25 rocznicę ślubu ubrałam wa papiery Studia75-Lawendowy poranek
Wyszło jakoś tak czysto i elegancko:)  
Na kartce zobaczycie jeden z moich pierwszych kwiatów z foamiranu.
Brzegi płatków oprószyłam brokatem, aby dodać bukietowi blasku:) 






 Gdy wstawiłam zdjęcia do tego postu zauważyłam,  że mój tag nie ma sznureczka. 
Trudno,  musicie go sobie wyobrazić:) Nie chce mi się drugi raz robić zdjęć :)
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Śliczna i jak subtelnie błyszczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik!!!!! Uwielbiam takie kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, delikatny i elegancki komplet stworzyłaś Aniu. Jak na jeden z pierwszych kwiatków foamiranowych Twój kwiatuszek wyszedł bardzo ładnie i uroczo:). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...cóż mogę na pisać..
    Kolejna inspiracja, kolejny zawrót głowy, kolejny level :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw. Kolory cudowne.

    OdpowiedzUsuń